Zdjęcia prac na moim blogu są mojego autorstwa (a jeżeli tak nie jest to wyraźnie to zaznaczam) .Kopiowanie publikowanie i wykorzystywanie w jakikolwiek sposób, bez mojej zgody jest naruszeniem PRAW AUTORSKICH .

poniedziałek, 21 marca 2011

Zbaraniałam

A teraz robię barany tak na powitanie wiosny - takie ocieplacze na jajka ( wiem jak to brzmi ) talerz z taką ozdobą wygląda cudnie . Zamierzam dorobić im jeszcze dzwoneczki , ale jeszcze nie wiem jak




Robota ruszyła - czerwona sukienka nabiera już kształtów , nie mogę się doczekać  robienia rękawów.


2 komentarze:

  1. Sukienka swietna! Tak sie zastanawiam, ciezko jest nauczyc sie szydelkowac? Pytam z punktu widzenia osoby, ktora nigdy nie trzymala szydelka w reku :):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Droga Milu szydelkowanie nie jest trudne ja nauczyłam się podstaw w wieku 6 lat,tylko trzeba uwżać bo można się uzależnić.

    OdpowiedzUsuń