Zdjęcia prac na moim blogu są mojego autorstwa (a jeżeli tak nie jest to wyraźnie to zaznaczam) .Kopiowanie publikowanie i wykorzystywanie w jakikolwiek sposób, bez mojej zgody jest naruszeniem PRAW AUTORSKICH .

niedziela, 20 marca 2011

Zapomniane na strychu wykopane

Myślałam od kilku dni o mojej kołderce z kwadratów którą to dzisiaj znalazłam - szyłam ją bardzo dawno i wtedy jeszcze nie wiedziałam , że to się patchwork  nazywa , było to z jakieś 15 lat temu , a przetrwała do dziś . Co prawda nie mam już ani skrawka tej tkaniny ale postanowiłam ją skończyć - jeszcze nie wiem jak , kto wie może będzie inspiracją do czegoś nowego . A tak na marginesie - to do powrotu tej kołderki postanowiłam wrócić po  miłych odwiedzinach o tu  http://organicknitter.blogspot.com/ .

1 komentarz:

  1. Hihi :)
    Moja mama, tez jakies 15 lat temu, zrobila kocyk - narzutke, o takim samym wzorze. Mile wspomnienie :)

    OdpowiedzUsuń