Zdjęcia prac na moim blogu są mojego autorstwa (a jeżeli tak nie jest to wyraźnie to zaznaczam) .Kopiowanie publikowanie i wykorzystywanie w jakikolwiek sposób, bez mojej zgody jest naruszeniem PRAW AUTORSKICH .

niedziela, 6 lutego 2011

Pomysł na suknię ślubną

Przez ostatnie kilka dni zastanawiam się jaką by tu wykonać oryginalną suknię ślubną . W mojej głowie mam kilka pomysłów , ale wciąż nie mogę się zdecydować którą będę szyć jako pierwszą , bo będzie ich kilka . Pomysł owych sukien dotyczy pokazu , a mianowicie promocji salonu fryzjerskiego który to będzie zajmował się fryzurami ślubnymi i wszystkim  tym co panna młoda powinna zrobić by wyglądać jak z obrazka . Nie będę teraz pisać o szczegółach , bo o tym z czasem , ale za to pokarzę zdjęcia czterech
 sukien które szyłam .


















 


 













Dodam iż kwiaty z koronki  na tej sukni zostały przyszyte ręcznie , co do jednego - dziergałam je z tydzień .


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz