Zdjęcia prac na moim blogu są mojego autorstwa (a jeżeli tak nie jest to wyraźnie to zaznaczam) .Kopiowanie publikowanie i wykorzystywanie w jakikolwiek sposób, bez mojej zgody jest naruszeniem PRAW AUTORSKICH .

sobota, 5 lutego 2011

Odwiedziny

Wczoraj doczekałam się miłych odwiedzin dobrej twórczej duszy . Odwiedziny dotyczyły pewnej kolekcji ubrań na zaliczenie tytułu projektanta - kolekcja szyta była w zabójczym tempie jeszcze w tamtym roku , ale już za tydzień będzie zaprezętowana na zaliczeniu (mam nadzieję  że zostanie zauważona i doceniona) . Projektantem tej kolekcji jest Aneta Mazgaj -jej pomysły już w samym rysunku są po prostu boskie nie mówiąc o doborze tkanin - patrząc na jej pomysły robota robi się sama .Uszycie tej kolekcji było dla mnie wielką przyjemnością .  Materiałem przewodnim był sztruks koronka i dzianina . Muszę też wspomnieć o dzianinowej sukience  której nie mam na zdjęciach ale bosko boska też jest . A to kilka fotek - mała zajawka zanim dostanę zdjęcia na modelkach zaprezętuję kilka zrobionych telefonem .






























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz