Zdjęcia prac na moim blogu są mojego autorstwa (a jeżeli tak nie jest to wyraźnie to zaznaczam) .Kopiowanie publikowanie i wykorzystywanie w jakikolwiek sposób, bez mojej zgody jest naruszeniem PRAW AUTORSKICH .

niedziela, 25 września 2011

Burda - uzależnienie czy ciekawość


Burda - uzależnienie czy ciekawość , a może jedno i drugie . Od lat kupuję Burdę mam jej całe stosy i wściekam się gdy przeglądam kolejne numery i jakiegoś mi brak , a akurat chciałabym uszyć coś co byłoby właśnie w tej co jej nie mam a w zapowiedzi kolejnej jest fajna zajawka . Wczoraj zakupiłam kolejny numer i moim oczom ukazała się piękna sukienka której na pewno stanę się posiadaczką i jak nigdy dotąd nie wprowadzę moich żadnych poprawek i ulepszeń - mam już materiał który zalega w szafie od roku .




I w tym miejscu chyba muszę się mocno uszczypnąć - ja coś sobie uszyję ? . No zapał jest , materiał jest , nawet papier do wykrojów - mam silną motywację . No to trzymajcie kciuki aby zapał nie okazał się słomiany .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz