Zdjęcia prac na moim blogu są mojego autorstwa (a jeżeli tak nie jest to wyraźnie to zaznaczam) .Kopiowanie publikowanie i wykorzystywanie w jakikolwiek sposób, bez mojej zgody jest naruszeniem PRAW AUTORSKICH .

niedziela, 5 grudnia 2010

Musztardowa czapka


Dostałam włóczkę jako prezent kolor zupełnie nie mój- bo ja kocham różowy i turkusowy ale jak prezent to zrobić trzeba . Cały tydzień prułam i robiłam , a to ściągacz był za duży , a to wzór nie taki , a to coś brakowało. Ale na szczęście skończyłam no i kolor zaczął  mi się podobać . A efekt poniżej sami oceńcie.






Zaczęłam też tak modny w tym sezonie komin . Również  nie obyło się bez prucia zanim trafiłam na odpowiedni dla mnie wzór i odpowiednią ilość nabranych oczek . Teraz  praca nabiera rozpędu choć wzór jest banalnie prosty.

    



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz