Zdjęcia prac na moim blogu są mojego autorstwa (a jeżeli tak nie jest to wyraźnie to zaznaczam) .Kopiowanie publikowanie i wykorzystywanie w jakikolwiek sposób, bez mojej zgody jest naruszeniem PRAW AUTORSKICH .

środa, 10 listopada 2010

Narzuta i kosz

            I znów mija kolejny tydzień , ostatnio jakoś tak szybko mija mi czas a ja czuję , że gdzieś życie mi ucieka i chciałabym zrobić wszystko naraz - ale tak sobie myślę gdyby tak doba miała 48 h , ale nie to też było by za mało , najlepiej to by było żeby się czas zatrzymał a ja  bym zrobiła  wszystkie zaległe projekty .
            W tym tygodniu robiłam pikowaną narzutę na łóżko dla małej dziewczynki . Pech chciał , że nie zdążyłam zrobić zdjęcia całej narzuty mam tylko zdjęcia jak ją szyłam .





Spód narzuty zrobiłam z podszewki , w środek dałam ocieplinę .Podszewkę i ocieplinę spikowałam w prostokąty -cały dzień nad tym spędziłam , a teraz mam tylko wspomnienia , bo za sklerozę trzeba zapłacić . Bym zapomniała kwiaty przypominające róże przepikowalłam , wyglądała fajnie od spodu . 
            Następną rzeczą którą robiłam był kosz na zabawki . Moim zadaniem było wykonanie ozdobnego wora i kokardy i tu też skleroza dopisała - zapomniałam zrobić zdjęcie z kokardą ( widok  był uroczy ) . Zdj











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz