Zdjęcia prac na moim blogu są mojego autorstwa (a jeżeli tak nie jest to wyraźnie to zaznaczam) .Kopiowanie publikowanie i wykorzystywanie w jakikolwiek sposób, bez mojej zgody jest naruszeniem PRAW AUTORSKICH .

niedziela, 1 lipca 2012

Zastanawiam się co dalej?

Wakacje! Lenistwa czas!! I choć na moim blogu od dłuższego czasu nic się nie dzieje to w realu to i owszem. Jeszcze przed napisaniem tego posta myślałam o założeniu drugiego bloga, bo jak wynika ze statystyk najpierw zakładamy bloga i testujemy jak działa, a z biegiem czasy dojrzewamy i jak w życiu wiemy czego chcemy.    A Wy jak myślicie ciągnąć dalej czy zacząć o nowa?     A teraz tak sobie myślę ,że mogę iść na przód ale w nowej wersji, ot tak podkreślić wszystko grubą kreską .

2 komentarze:

  1. Witaj:) Myślę że decyzje musisz podjąć sama, czy chcesz zacząć coś nowego czy tkwić w starym:) Zrób to co bardziej czujesz i w czym bardziej sie odnajdziesz i co bardziej do Ciebie przemawia:) Uważam ze tutaj jest całkiem przyjemnie...ale wiem że każda baba czasem potrzebuje zmian:)
    Pozdrawiam ciepło i życze szybkiego rozwiązania sprawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci za komentarz chyba już podjęłam decyzję , choć tak jak piszesz zmiany są czasem potrzebne , ale z drugiej strony dużo już tu zdziałałam w sensie moich tworów,no i szkoda by było ot tak to porzucić jak psa na drodze - to nie humanitarne ZOSTAJĘ! DZIĘKI JESZCZE RAZ!!

      Usuń