Zdjęcia prac na moim blogu są mojego autorstwa (a jeżeli tak nie jest to wyraźnie to zaznaczam) .Kopiowanie publikowanie i wykorzystywanie w jakikolwiek sposób, bez mojej zgody jest naruszeniem PRAW AUTORSKICH .

niedziela, 5 lutego 2012

Koronka z tłem ecru

Koronka - ciąg dalszy. Uwielbiam właśnie ten  rodzaj , już kilka sukienek uszyłam z właśnie tego wzoru koronki. Mam jakieś uwielbienie co do tych łuków no i ta cienkość , niby są staroświeckie , ale jest w nich coś z nowoczesności. Zadziwiające jest ile ciekawych rzeczy można uszyć z koronki. Sam fakt , że użycie tzw. spodu z różnych tkanin jest już ciekawym doświadczeniem , bo inaczej wygląda satyna z połyskiem ale niczemu nie uwłacza zwykła matowa tkanina np.elastyczna bawełna.





3 komentarze:

  1. Każda kolejna rzecz, to bardziej mi się podoba :) Niezwykle efektowna, elegancka ta sukienka. I świetny ma dekolt.

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja przekopałam cały świat za metrem takiej koronki i nic...............

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta koronka bywa w moim mieście dostępna nawet w kilku kolorach.

    OdpowiedzUsuń